PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Nowa seria kaw premium NESCAFÉ Azera

Autor: pr 17 listopada 2016 12:23

Nowa seria kaw premium NESCAFÉ Azera Fot. mat.pras.

Nowa NESCAFÉ Azera powstała specjalnie z myślą o wielbicielach doskonałej kawy. Wysokiej jakości kawa rozpuszczalna, stworzona przez baristów marki NESCAFÉ w nowoczesnym opakowaniu to nowość, która przyciąga nie tylko smakiem, ale też wyglądem.

REKLAMA

– Segment super premium kaw rozpuszczalnych jest stosunkowo niewielki, dlatego wprowadzamy kawę, która ma szansę zbudować go od początku. NESCAFÉ Azera w pełni odpowiada na potrzeby konsumentów, otwartych na nowości i nowe smaki, ale równocześnie oczekujących produktów najwyższej jakości, za które są gotowi zapłacić więcej – mówi Anna Binkiewicz, Product Manager NESCAFÉ, Nestlé Polska.

 W serii NESCAFÉ Azera znajdują się cztery kawy:

• NESCAFÉ Azera Americano to idealna propozycja dla wielbicieli delikatnej kawy w dużej filiżance. Doskonałe połączenie wysokiej jakości kawy rozpuszczalnej z drobno zmielonymi ziarnami kawy sprawi, iż każdy zakocha się bogactwie jej aromatu i pełni smaku.
• NESCAFÉ Azera Espresso, to kwintesencja klasycznej małej czarnej – intensywny aromat, wyrazisty smak i aksamitna crema, czyli delikatna kawowa pianka to znak rozpoznawczy prawdziwego espresso.
• NESCAFÉ Azera Espresso Intenso została stworzona z myślą o osobach ceniących kawę o mocnym, intensywnym smaku i aromacie. Zachwyca intensywnym bukietem smaku i swoim mocnym charakterem. Dzięki gęstej, gładkiej cremie, kawa zachowuje wszystkie swoje walory.
• NESCAFÉ Azera Espresso Decaf dedykowana jest osobom kochającym smak i aromat kawy, ale niepotrzebującym kofeiny. To wysokiej jakości kawa z aksamitną cremą, charakterystyczną dla prawdziwego espresso.

Seria kaw NESCAFÉ Azera dostępna jest w puszce o niespotykanym do tej pory połączeniu kolorów: pomarańczowego i srebrnego. 
Wprowadzeniu na rynek nowej kawy NESCAFÉ Azera towarzyszyć będzie silne wsparcie marketingowe. Zaplanowaliśmy kampanię reklamową, która swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, a także samplingi nowego produktu w największych sieciach. Z kolei w punktach sprzedaży przygotowaliśmy wiele ciekawych promocji dla konsumentów. Dbając o dobrą komunikację zadbaliśmy również o obecność w gazetkach oraz odpowiednie materiały POS na poziomie sklepów.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16533

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA