Nowa sieć serwująca mrożone jogurty zapowiada rozwój przez franczyzę

Autor: portalspozywczy.pl 13 kwietnia 2012 12:58

Feel the Chill Polska, sieć punktów samoobsługowych oferujących mrożone jogurty, sałatki owocowe, świeże soki, smoothie, shake oraz kawę, rozpoczyna rozwój przez franczyzę. Lokale mają być otwierane w galeriach handlowych i centrach miast.

Minimalna powierzchnia do otwarcia lokali to ok. 15 mkw. Inwestycja waha się od 70 do 160 tys. zł netto (w zależności od ilości maszyn i konceptu sprzedaży oraz wielkości powierzchni handlowej).

Obecnie Feel the Chill stanowią trzy jednostki własne: w warszawskich galeriach Złote Tarasy i Targówek oraz w Galerii Słonecznej w Radomiu.

To nie pierwsza sieć serwująca mrożone jogurty, która chce podbić rynek. Do ekspansji szykują się także m.in.: Redberry, Frooyog i Yogen Fruz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane