Nowa strategia komunikacyjna Carrefoura - sieć będzie przekonywać do optymizmu

www.portalspozywczy.pl 5 stycznia 2015 13:40

Zarząd francuskiej sieci Carrefour ogłosił, że w 2015 r. firma przyjmie nową globalną strategię komunikacji z konsumentami. Osią działań ma być przekonanie klientów do szeroko rozumianego optymizmu.

1 stycznia Carrefour rozpoczyna nową kampanię komunikacyjną, której istotnym elementem ma być seria krótkich filmów nakręconych ze współudziałem klientów sieci w całej Francji. W filmikach Carrefour wyjaśnia ludziom, co mogą zrobić aby uzyskać jak najwięcej radości z ich codziennego życia. Sieć deklaruje, że zależy jej na tym, aby w 2015 r. społeczeństwo weszło w „nowy stan umysłu" - pozytywnego ożywienia.

W ciągu kilku tygodni nagrane mają zostać setki klientów sklepu.

Co więcej, od 2 stycznia pracownicy we francuskich hipermarketach Carrefour mają koncentrować się na ożywieniu „nowego stanu umysłu" wśród klientów, dzieląc się z nimi optymizmem i pozytywną postawą.

Warto zauważyć, że w Polsce sieć Carrefour od 2010 roku używa "pozytywnego" sloganu promocyjnego "Carrefour - Pozytywnie każdego dnia". Hasło zostało wprowadzone przez Carrefour w czasie spowolnienia gospodarczego i spadającego optymizmu konsumenckiego, aby pozytywnie nastroić klienta do zakupów w sklepach francuskiej sieci.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane