Nowa strategia marketingowa Coca-Coli

Autor: dlahandlu.pl 20 stycznia 2016 09:16

Nowa strategia marketingowa Coca-Coli Nowe banery reklamowe Coca-Cola pojawią się w największych miastach Polski, fot. Coca-Cola

W Polsce, start kampanii reklamowej Coca Coli Taste The Feeling zaplanowany jest na 21 stycznia 2016 r. Pierwszym wyemitowanym spotem reklamowym, spośród 10 przygotowanych, będzie „Motyw przewodni”.

Spotom reklamowym będzie towarzyszyć również kampania outdoorowa, która rozpocznie się z początkiem lutego. Będzie ona promować nowy wizerunek Coca-Coli. Oparty on będzie na zdjęciach przedstawiających ludzi w zwykłych sytuacjach życiowych, które dzięki przyjemności picia zimnej Coca-Coli stają się wyjątkowe.

Nowe banery reklamowe Coca-Cola pojawią się w największych miastach Polski, a także tam, gdzie konsumenci spędzają ferie zimowe. 

Razem z kampanią telewizyjną ruszy ta w mediach internetowych oraz portalach społecznościach po to, aby dotrzeć do wszystkich grup wiekowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ..I.. 2016-02-18 23:36:50

    Oby kontynuowali strategie porządkowania rozpieprzonego rynku detalicznego i wytrzymali "presje"... jest kampania, są oczekiwania wyników, jest pokusa do sięgnięcia po łatwą drogę przez dyskonty i są dyskonty które tylko szukają frajerów.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane