Nowa usługa w sieci płatności VIA - Moje Rachunki

Autor: www.dlahandlu.pl 2 lipca 2012 14:40

BillBird S.A. - właściciel sieci płatności VIA - Moje Rachunki - wspólnie z portalem Autokary24.pl przygotowali nową usługę. Od 1 lipca można zapłacić za podróż w jednym z ponad 5 tysięcy sklepów na terenie całej Polski.

Jak działa nowa usługa? Pod numerem Infolinii: +48 (22) 1 22 88 44 składamy zamówienie na wybrany kurs. Kilka minut później otrzymujemy sms-em numer transakcji, który należy podać w punkcie sprzedaży. Kasjer w sklepie wpisuje podany numer do terminala i dokonuje autoryzacji. Po uiszczeniu opłaty za bilet otrzymamy wydrukowane potwierdzenie zapłaty, a bilet będzie czekał na nas w autokarze.

- Dzięki sieci VIA - Moje Rachunki nasi klienci zyskali możliwość zapłacenia za przejazd gotówką w tysiącach punktów na terenie całej Polski. W kontekście wakacji to z pewnością duże udogodnienie. Teraz można rezerwować bilety na naszym portalu na przykład korzystając ze smartfona, a płacić w lokalnym sklepie - mówi Łukasz Łysik, Dyrektor Marketingu z Autokary24.pl.

Nowa usługa oferowana jest w wybranych placówkach sieci Społem, Lewiatan, E. Leclerc, Avans, Euro-Sklep i w setkach sklepów lokalnych oraz osiedlowych oznaczonych logotypem Autokary24.pl. Najbliższy sklep realizujący sprzedaż biletów autokarowych znajdziemy w wyszukiwarce pod adresem: http://www.autokary24.pl/punkty/.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Kasia 2012-07-28 07:30:20

    Gratuluję! Pomysł świetny, ułatwienie życia murowane...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane