Nowa Wiśnia od Absolwenta i Żytniówka Gorzka z cytryną

Autor: pr 26 czerwca 2015 09:50

Absolwent wraz z Żytniówką na wakacje wprowadzają dwa nowe, orzeźwiające smaki. Wprowadzenie nowych wariantów smakowych wspierane jest materiałami POS i komunikacją w prasie handlowej. Absolwent Wiśnia dodatkowo wspierany będzie kampanią na Facebooku oraz działaniami PR.

- Nowe warianty naszych popularnych marek, Absolwenta i Żytniówki, to idealna, wakacyjna propozycja. To także najbardziej atrakcyjna oferta cenowa w segmencie alkoholi smakowych. Zupełnie nowa Wiśnia Absolwenta i Żytniówka Gorzka z cytryną  z pewnością  zaskoczą naszych konsumentów owocowymi smakami i umilą im okres letnich urlopów – mówi Klaudia Krupicz, Brand Manager marek Absolwent i Żytniówka.

 Absolwent Wiśnia i Żytniówka Gorzka z cytryną pojawiają się na półkach w odświeżonych opakowaniach. Nowego Absolwenta charakteryzuje smukła butelka oraz przezroczysta etykiet, nadająca opakowaniu lekkości. Również smakowy wariant Żytniówki zyskuje nowe opakowanie. Z tyłu butelki umieszczony został grawer,  spójny z wartościami marki, jej tradycją i historią. Odświeżona etykieta z kłosami w tle, podkreśla stosowanie w produkcji wyłącznie polskiego, żytniego spirytusu. Nowa zakrywka, współgrająca z kolorem etykiety,  ułatwia identyfikację każdego ze smaków Żytniówki  na półce sklepowej.

Nowe smaki, Absolwent Wiśnia i Żytniówka Gorzka z cytryną, dostępne są od czerwca w handlu tradycyjnym i nowoczesnym w pojemościach: 100ml i 200ml w rekomendowanych cenach: 100ml 4,49 zł; 200ml 9,99 zł.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane