Nowe elementy w formacie Carrefour market

Autor: dlahandlu.pl 7 maja 2010 10:29

Nowe elementy w formacie Carrefour market

Sieć Carrefour informuje klientów w gazetce reklamowej o nowych założeniach, które będą wyróżniały sklepy działające pod nowym szyldem Carrefour market. Informacjom o nowościach w sklepie towarzyszy hasło: Dla Ciebie zmieniamy się na lepsze!

Carrefour market będzie wyróżniała bogata oferta świeżych artykułów: wędlin, mięs, owoców i warzyw w promocyjnych cenach, typowych dla hipermarketu sieci. Carrefour market będzie oferował także nowe polskie produkty w niskich cenach, wyróżnione symbolem Produkt Polski. W Carrefour market będzie obowiązywał program lojalnościowy karta Rodziynka.

Obecnie na rynku pod nowym logo Carrefour market działają supermarkety m.in. w Warszawie, Opocznie, czy Lublinie, Ustroniu, Żyrardowie. Sklepy odróżnia od innych placówek francuskiego operatora w Polsce jaskrawo czerwone logo sieci z nazwą sklepu (w tym samym kolorze) na białym tle. Placówki powstaną m.in. po rebrandingu wybranych placówek Carrefour express.

Przedstawiciele Carrefoura zapewniają, że w maju odbędzie się konferencja, na której operator oficjalnie poinformuje o planowanych zmianach.
 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane