Nowe logo sieci E.Leclerc

Autor: pr 13 listopada 2012 13:26

Od dziś sklepy E.Leclerc funkcjonują pod nowym logo.

Odnowione logo, dzięki wprowadzeniu białego koloru, stało się lżejsze i bardziej przejrzyste, zyskując jednocześnie na nowoczesności. Znajdujący się w jego środku pomarańczowy kształt symbolizuje naszą planetę.

Odświeżenie logo jest kolejnym, po prezentacji nowego sloganu i strony internetowej, krokiem E.Leclerc w nowej kampanii marketingowej. - To raczej aktualizacja niż zmiana. Rozwijamy się, idziemy do przodu. Wprowadzamy nowe koncepcje i rozwiązania, by jeszcze trafniej realizować swoje idee. - tłumaczy Krzysztof Gajewski, prezes E.Leclerc Bielany. - Jesteśmy przy tym bardziej dostępni i bliscy klientom, niż do tej pory. Chcieliśmy, aby to wszystko było widoczne w naszym logo.

E.Leclerc to pierwsza europejska sieć zrzeszająca niezależnych handlowców prowadzących pod wspólnym szyldem ponad 500 sklepów wielkopowierzchniowych we Francji i innych krajach europejskich.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane