REKLAMA
REKLAMA

Nowe marki modowe w Atrium Felicity

Autor: pr/dlahandlu.pl 6 listopada 2013 12:07

Do lubelskiego Atrium Felicity wprowadzą się dwa kolejne salony modowe - Taranko i Pierre Cardin. Otwarcie Atrium Felicity planowane jest na początek 2014 roku.

REKLAMA
Ponad 70 mkw. powierzchni centrum zajmie salon z modą damską Taranko. Salon Pierre Carrdin zajmie 100 mkw. powierzchni centrum i dołączy do takich marek jak, m.in.: Bytom, Ochnik, Lavard, Pako Lorente czy Recman.

Atrium Felicity jest jedynym centrum handlowym w Lublinie, w którego ofercie będzie komplet najsilniejszych marek modowych, takich jak: H&M, grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, Massimo Dutti), C&A, czy wszystkie marki z grupy LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House, Home&You) oraz pierwszy w Lublinie salon Tommy Hilfiger.

Atrium Felicity będzie centrum regionalnym i pierwszym tak dużym w Lublinie. Powierzchnia najmu galerii wyniesie 75 tys. mkw. Centrum jest zlokalizowane przy jednej z głównych arterii Lublina: al. Witosa i ul. Grygowej. Inwestor ma podpisane umowy z operatorem spożywczym - siecią hipermarketów Auchan (20 tys. mkw.), marketem budowlano-dekoracyjnym Leroy Merlin (12,5 tys.mkw.) i salonem Media Saturn.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA