Nowe marki pojawią się w Galerii Młyńskiej

Autor: pr,www.dlahandlu.pl 6 lutego 2013 14:15

W obiekcie, otwartym przez grupę Caelum w 2008 roku, waży się los kilku 5-letnich umów najmu. Obecnie inwestor prowadzi rozmowy z kilkoma nowymi markami, które planują debiut w Raciborzu, zatem w tym roku szykują się istotne zmiany w tenant-mixie Galerii Młyńskiej.

Rok 2012 był dla Galerii Młyńskiej w Raciborzu kontynuacją trendu wzrostowego z lat poprzednich, choć z nieco niższym tempem zmian. Poprzedni rok obiekt zamknął na poziomie wzrostu footfallu o 7 proc. i wzrostu obrotów o 14 proc.

- W ostatnich latach Galeria Młyńska notowała ponadprzeciętne tempo wzrostu wyników komercyjnych. Nieprzerwalny trend udało się podtrzymać w poprzednim roku. Naturalnie, z każdym kolejnym okresem osiąganie jeszcze wyższych wskaźników jest co raz trudniejsze - komentuje Łukasz Tomczak, marketing & PR manager grupy Caelum Development.

- To, co cieszy nas przede wszystkim, to doskonałe wskaźniki affordibility ratio w obiekcie, które potwierdzają handlowy potencjał Raciborza i podobnych jemu miast. Nasze portfolio skupia się przede wszystkim w średnich i małych miastach w Polsce. Są to dość specyficzne, nierzadko trudne lokalne rynki. Wyzwania, które stoją przed innymi zarządcami, którzy planują rozwój w tym kierunku, są już za nami. Można rzec, że specjalizujemy się właśnie w tym sektorze rynku, a wyniki Galerii Młyńskiej jedynie tego dowodzą - dodaje Tomczak.

Galeria Młyńska została otwarta w maju 2008 roku. Na trzech poziomach handlowych znajdują się salony takich marek, jak m.in. Reserved, CCC, Drogeria Natura, House, Top Secret, Diverse, Apart, etc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11144

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane