REKLAMA
REKLAMA

Nowe marki w Atrium Promenada

Autor: pr 24 września 2014 12:30

Do grona najemców Atrium Promenada w Warszawie dołączył salon bielizny damskiej i męskiej marki Atlantic, a już w najbliższą sobotę otworzy się w nowej odsłonie salon firmowy z obuwiem dziecięcym Bartek.

REKLAMA

Atlantic jest liderem i ekspertem na rynku bielizny damskiej i męskiej. Aktualnie sieć liczy ponad 200 salonów w Polsce i na świecie. Sklep Atlantic zlokalizowany jest na parterze Atrium Promenada i zajmuje około 36 mkw. powierzchni.

Firma Bartek oferuje obuwie dla dzieci w wieku 1-10 lat. Salon zlokalizowany będzie na pierwszym piętrze centrum i zajmie około 67 mkw. powierzchni. 

W ostatnim czasie do grana najemców Atrium Promenada dołączyli również: Diverse, 4F, a także sklep Triceps oferujący odżywki, suplementy diety, akcesoria i odzież sportową.

Atrium Promenada ma ponad 55 tys. mkw. powierzchni najmu, z czego 10,5 tys. mkw. to powierzchnia biurowa. Oferta centrum to 180 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: delikatesy spożywcze Alma, salon sportowy Go Sport, fitness klub Jatomi Pure i 13-salowe kino Cinema City.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA