Nowe marki w CH Arkadia

Property News 5 czerwca 2015 11:06

Oferta modowa warszawskiej Arkadii powiększyła się w ostatnim czasie o kolejnych najemców. Swoje sklepy otworzyły brandy odzieżowe: Sinsay, House i Andrzej Jedynak. Już niebawem klienci będą mogli zakupić produkty z najnowszych kolekcji marek JOOP!, Armani Jeans czy Bugatti. Z kolei asortyment biżuteryjny uzupełniła Verona, a ofertę sklepów z wyposażeniem wnętrz wzbogaciła debiutująca na warszawskim rynku marka à Tab. Wśród nowych najemców pojawiło się również kilka popularnych sieci gastronomicznych.

Salon sieci Sinsay o powierzchni 700 mkw. znalazł się na pierwszym poziomie Arkadii w bezpośrednim sąsiedztwie ponownie otwartego sklepu marki House (480 mkw.). 

Salon projektanta Andrzeja Jedynaka znalazł się na pierwszym poziomie w otoczeniu innych marek premium i zajął powierzchnię 86 mkw. 

W bezpośrednim sąsiedztwie butiku już niebawem znajdzie się salon marki JOOP!. Sklep z odzieżą i dodatkami nie tylko tego brandu, ale także Armani Jeans i Bugatti, zajmie powierzchnię 82 mkw.

W sierpniu br. w dawnej lokalizacji sklepu Okaidi nastąpi otwarcie salonu obuwniczego marki Badura. Firma Badura jest jednym z największych producentów obuwia w Polsce. Sklep zajmie w Arkadii powierzchnię 123 mkw.

Z kolei Okaidi już 2 lipca br. zaprosi do swojego salonu w nowej lokalizacji. Flagowy salon marki będzie nie tylko większy od dotychczasowego, ale także urządzony w zupełnie nowym koncepcie. Sklep, oferujący odzież dla noworodków, niemowląt i dzieci w wieku szkolnym, zajmie lokal o powierzchni 140 mkw. 

Dla klientów poszukujących dodatków do domu na poziomie 0 otwarto salon nowej marki – à Tab. Najemca zajął lokal o powierzchni 298 mkw. Sklepy à Tab oferują wybór akcesoriów, sprzętów do domu oraz dodatków wyposażenia kuchni i jadalni. Z kolei salon Home&You, także oferujący artykuły wyposażenia wnętrz, został przeniesiony w miejsce dotychczasowego salonu Mothercare na poziomie 0. Po relokacji sklep sieci został powiększony i będzie miał powierzchnię 405 mkw.

W nowej lokalizacji otwarto także salon Mx music. Sklep zajął powierzchnię 124 mkw. W ostatnim czasie w Arkadii znacznie poszerzyła się również oferta lokali gastronomicznych i kawiarni. Na poziomie pierwszym otwarto lodziarnię popularnej sieci Carte d’Or (59 mkw.). Do strefy restauracyjnej dołączyła nowa marka Eat Green, która oferuje nie tylko przekąski i sałatki, ale i pełnowartościowe zestawy obiadowe, a także druga wyspa Skok na sok. 

Arkadia zaprasza klientów także do otwartego po zmianach punktu sprzedaży Bubbleology, oferującego mrożone i gorące herbaty mleczne z perełkami tapioki. W obiekcie powstał także punkt Costa Coffee. Lokal został otwarty w miejscu wcześniej działającego Coffee Heaven i zajmuje powierzchnię 115 mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane