Nowe marki w Pasażu Grunwaldzkim

Autor: pr 25 lutego 2015 11:20

W lutym w Pasażu Grunwaldzkim otwarto trzy nowe salony. Do grona najemców dołączyły: polska marka biżuteryjna Briju, producent obuwia dziecięcego, młodzieżowego i damskiego Kornecki oraz Kiko Milano - włoska marka kosmetyków.

Briju w Pasażu Grunwaldzkim to drugi salon marki we Wrocławiu. Lokal o powierzchni 62 mkw. znajduje się na poziomie „0".

Kornecki to polski producent obuwia o ponad 30-letniej tradycji. Punkt w Pasażu Grunwaldzkim jest drugim we Wrocławiu i mieści się w lokalu o powierzchni 80 mkw. na poziomie „-1". 

Marka Kiko Milano zadebiutowała w Polsce zaledwie trzy miesiące temu. Salon w Pasażu Grunwaldzkim, o powierzchni 120 mkw., zlokalizowany na poziomie „0", jest pierwszym w regionie i jednym z ponad sześciuset na całym świecie.

 

 


Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10810

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane