Nowe nośniki reklamowe w sieci Kaufland

Autor: pr/www.dlahandlu.pl 8 października 2013 14:14

In-Store Media wzbogaca ofertę nośników reklamowych, dostępnych w sieci Kaufland. Gate Media to reklama o wymiarach 90 x 45 cm, umieszczana na ruchomych bramkach wejściowych do hali sprzedaży, które do tej pory były wykorzystywane przez Kaufland jedynie w komunikacji wewnętrznej.

Gate Media gwarantuje wysoką zauważalność i powtarzalność kontaktu z reklamą wszystkich klientów wchodzących na halę sprzedaży. Pierwszym klientem w Polsce, który zrealizował kampanię na nowym nośniku reklamowym w sieci Kaufland jest firma Henkel, dla marki Persil. 

W sieci Kaufland, In-Store Media oferuje nośniki reklamowe eksponowane przed wejściem do hali sprzedaży (reklama na drzwiach wejściowych, na bramkach przykasowych oraz na bramkach wejściowych na halę sprzedaży). Na terenie hali, w ofercie In-Store Media znajdują się dwustronne nośniki reklamowe, zamocowane na przodzie wózków zakupowych, oraz w strefie półek (Floor Media oraz Stopper Media, umieszczone przy półkach zakupowych).

In-Store Media to jedna z największych międzynarodowych agencji Shopper Marketingu, która specjalizuje się w zarządzaniu przestrzenią reklamową w sieciach handlowych. In-Store Media Polska jest wyłącznym partnerem sieci Carrefour, prowadzi również kampanie in-store w sieciach Tesco oraz Kaufland.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane