Nowe opakowania herbat Posti

Autor: dlahandlu.pl 10 sierpnia 2012 10:21

Czteryczwarte Brand Design przeprowadziło dla firmy Posti repozycjonowanie i redesign kluczowych linii herbat. Nowe opakowania właśnie wchodzą na rynek.

Producent zdecydował  się na odświeżenie i rozszerzenie dotychczasowej oferty, połączone ze  zmianą opakowań, logotypu i claimu.

Prace objęły wszystkie SKU dostępne w ramach linii herbat ziołowych,  zielonych, owocowych, oraz ziół dla aptek.

- Jesteśmy przekonani, że stworzyliśmy opakowania,  które nie tylko odpowiadają obecnym trendom w designie, ale przede  wszystkim służą rozwojowi marek herbacianych oferowanych przez Posti -  powiedziała Agata Borsuk, project executive w Czteryczwarte Brand Design.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane