Nowe piwo Prażubr wsparte kampanią reklamową

Autor: dlahandlu.pl 10 maja 2016 10:17

Kompania Piwowarska w kwietniu br. wprowadziła do sprzedaży piwo Prażubr, niepasteryzowany wariant Żubra. Wspiera je kampania reklamowa, obejmująca swoim zasięgiem m.in. TV, digital i prasę.
.

Prażubr to klarowny, delikatnie gazowany lager o zawartości alkoholu wynoszącej 5 proc. Wprowadzenie go na rynek ma być odpowiedzią na rosnącą popularność piw regionalnych i niepasteryzowanych.

Prażubr dostępny jest w butelkach zwrotnych i puszkach o pojemności 500 ml. Design opakowań zaprojektowało Prism Studio.

9 maja startuje kampania reklamowa nowego piwa. Poprzedził ją tygodniowy teaser zapowiadający pojawienie się Prażubra. Promocja nowości zostanie wsparta działaniami
w prasie, digitalu oraz na billboardach i w punktach sprzedaży (materiały POSM).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane