Nowe smaki i kampania rowerowa Tarczyna

Autor: produkty 9 maja 2013 12:01

Nowe smaki i kampania rowerowa Tarczyna

W sprzedaży pojawił się jeden z dwóch smaków na lato od tarczyna - połączenie cytryny i limonki. Jednocześnie rusza największa kampania reklamowa w historii Tarczyna.

Nowa kampania Tarczyna realizowana jest pod hasłem „Tarczyn - swoją drogą".  W maju i czerwcu Tarczyn będzie wspierał miejski system rowerowy w Warszawie, we Wrocławiu i Poznaniu. Rowery ze znanym od 45 lat logo Tarczyna, podobnie jak w ubiegłym roku, będą dostępne na specjalnych stacjach rowerów miejskich Veturilo.

Ponadto w miastach i okolicach, w których jeździ się na rowerach pojawią się przystanki serwisowo-wypoczynkowe Tarczyn. Będzie na nich można odpocząć, poleniuchować na leżakach i skosztować nowych smaków Tarczyna, czekając na zakończenie drobnych napraw.

Tarczyn, jako partner akcji „Polska na rowery" pojawi się w największym ogólnopolskim dzienniku, w „Gazecie Wyborczej", dodatku „Co jest grane", a ponadto w dzienniku „Metro". Reklamie będą towarzyszyć podpowiedzi Tarczyna dotyczące ciekawych wydarzeń w mieście. Jednocześnie wystartuje kampania online - informacje o akcji będzie można znaleźć m.in. w serwisach Sport.pl, Zczuba.pl, Podroze.Gazeta.pl, Logo24.pl, Kobieta.gazeta.pl, Lula.pl, Groszki.pl, Wysokieobcasy.pl, Zdrowie.gazeta.pl oraz na Facebooku Tarczyna (www.facebook.com/TarczynSwojaDroga).

W największych miastach pojawią się również CityLighty z wizerunkiem smaków na lato - jabłko z miętą ogrodową oraz cytryna limonka. 

Rekomendowana cena: 1,80zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane