Nowe Tyskie Niepasteryzowane wsparte kampanią reklamową

Autor: pr 26 września 2016 10:30

Nowe Tyskie Niepasteryzowane wsparte kampanią reklamową Fot. mat.pras.

Tyskie Niepasteryzowane chmielone na zimno wkracza już do sklepów w całej Polsce. 29. września miłośnicy piwa będą mogli zobaczyć premierowy spot telewizyjny, konsekwentnie utrzymany w stylistyce i humorze lat 20-tych.

Bohaterem najnowszego spotu jest Oberleutnant Von Stein. Kiedy Mazur i Mecenas kradną mu ulubione piwo Tyskie, Von Stein udaje się do Tyskich Browarów Książęcych po nowy trunek. Tam spotyka Browarnika, który raczy go prawdziwie nowym piwem – Tyskim Niepasteryzowanym chmielonym na zimno. Wyjątkowo rześki i świeży smak powoduje, że Von Stein po raz pierwszy jest zadowolony.

Warząc Tyskie Niepasteryzowane chmielone na zimno, piwowarzy z Tyskich Browarów Książęcych inspirowali się metodami sprzed lat, gdy nie znano jeszcze procesu pasteryzacji. W przeszłości, aby piwo zachowało swój świeży smak na długie tygodnie, tuż przed wysłaniem go do karczm dodawano do niego dodatkową porcję chmielu. Obecnie chmielenie na zimno polega na tym, że kolejną porcję chmielu dodaje się tuż przed etapem leżakowania piwa. Dodawany wówczas przez tyskich browarników chmiel, to pochodząca z polskich plantacji Marynka.

W ramach działań promocyjnych zaplanowana została kampania w TV, kampania na nośnikach zewnętrznych, działania w digitalu oraz materiały POSM w sklepach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11439

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane