Nowi najemcy w warszawskim Placu Unii

Property News 23 maja 2014 11:06

Marka jubilerska Tous, erfumeria Mon Credo i designerski koncept Pop Up Story, to kolejni najemcy, którzy wybrali centrum handlowe Plac Unii City Shopping w Warszawie. Mon Credo pierwszych klientów powitało w połowie maja. Kolejne dwa salony zostaną otwarte latem.

Perfumeria Mon Credo w Placu Unii ruszyła 14 maja. Salon Mon Credo zlokalizowany jest na pierwszym piętrze Placu Unii i dysponuje powierzchnią około 59 mkw.

W czerwcu w Placu Unii zadebiutuje butik Pop up Story - autorski pomysł grupy kilkudziesięciu polskich projektantów, stworzony we współpracy z firmami z branży mody, wzornictwa przemysłowego oraz architektami. Salon zaaranżowany w koncepcie pop-up store, zajmie lokal na pierwszym piętrze Placu Unii.

Do grona najemców handlowej części Placu Unii dołączyła również marka Tous. Firma rodem z okolic Barcelony, istniejąca od 1920 roku, specjalizuje się w produkcji biżuterii. Tous oferuje też zegarki, galanterię skórzaną i akcesoria. Sklep zajmie 67 mkw. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane