Nowy dyrektor marketingu w Wyborowa Pernord Ricard

Autor: dlahandlu.pl 17 lipca 2017 11:54

Stanowisko dyrektora marketingu w Wyborowa Pernod Ricard z dniem 1 lipca br. objął Mark Thorne, dotychczasowy dyrektor marek standard blend i usług marketingowych w Chivas Brothers Ltd., spółce należącej do Grupy Pernod Ricard. Mark Thorne zastąpił Philipa Ainswortha, który będzie pełnił funkcję dyrektora marketingu w Pernod Ricard UK.

 

Mark Thorne doświadczenie zdobywał w Corby Spirit and Wine, kanadyjskiej spółce należącej do Grupy Pernod Ricard, w której pełnił funkcje m.in. dyrektora marek luksusowych i dyrektora ds. planowania strategicznego. W 2012 roku objął stanowisko dyrektora handlowego w Chivas Brothers, gdzie był odpowiedzialny za region Ameryki Północnej i Południowej. Od 2014 roku na stanowisku dyrektora marek standard blend i usług marketingowych w Chivas Brothers był odpowiedzialny za rozwój szkockich whisky, takich jak Clan Campbell, Passport i 100 Pipers. Do jego obowiązków należał także nadzór nad działem usług marketingowych.

Mark Thorne będzie raportować do Erica Benoist, prezesa zarządu Wyborowa Pernod Ricard i Pernod Ricard Central Europe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane