Nowy dyrektor w POLOmarkecie

Autor: www.dlahandlu.pl 22 maja 2015 09:20

Krzysztof Szultka, kierujący wcześniej działami marketingu między innymi w sieciach Neonet i Komfort objął z końcem kwietnia stanowisko dyrektora marketingu sieci supermarketów POLOmarket.

Krzysztof  Szultka posiada kilkunastoletnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii marketingowych dla dużych sieci detalicznych z różnych branż, przy wykorzystywaniu szerokiego spektrum narzędzi komunikacyjnych dostępnych w obszarze ATL, BTL, PR oraz e-marketingu.

Nowy dyrektor odpowiedzialny będzie całościowo za strategię marketingową i komunikację POLOmarketu oraz wszystkie działania zbieżne z hasłem sieci „ulubiony sklep”.

Strategia sieci na najbliższe lata zakłada budowanie nowoczesnych supermarketów. Spółka planuje rozszerzenie grup i kategorii produktów z segmentu aspiracyjnego i jakościowego.

                                                                                                                    

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11439

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane