REKLAMA
REKLAMA

Nowy format sklepów franczyzowych Carrefour

Autor: pr, dlahandlu.pl 29 czerwca 2011 11:39

Nowy format sklepów franczyzowych Carrefour

29. czerwca Carrefour otworzył w Warszawie pierwszy sklep spożywczy w nowym formacie handlowym sklepów franczyzowych. Nowy format to placówka o mniejszej powierzchni sprzedaży, pod logo Carrefour Express w kolorze pomarańczowym.

REKLAMA

Pierwszy taki sklep został otwarty w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 31/33A. Jest to sklep osiedlowy, wyposażony w dwa stanowiska kasowe, a jego powierzchnia sprzedaży wynosi niecałe 90 mkw. Sklepy w nowym formacie będą charakteryzować się m.in. niedużą powierzchnią sprzedaży, która nie powinna przekraczać 100 mkw. oraz pełną samoobsługą. Ze względu na ich niewielką powierzchnię oraz specyfikę lokalizacji, franczyzobiorcy nie muszą także dysponować miejscami parkingowymi. Podstawowym wyróżnikiem tego formatu handlowego będzie kolor pomarańczowy, który będzie dominującą barwą logotypów i wystroju sklepów. Dzięki wprowadzeniu nowego formatu handlowego, Carrefour otwiera się na współpracę z osobami dysponującymi lokalami o niedużej powierzchni.

- Nasz nowy format pomarańczowych sklepów Carrefour Express ma umożliwić klientom zrobienie najpotrzebniejszych zakupów w pobliżu domu czy miejsca pracy, odpowiadając na zapotrzebowanie rynku dotyczące najmniejszych sklepów spożywczych, do których wchodzimy dosłownie na kilka minut - powiedział Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy i członek zarządu Carrefour Polska.

Minimalne warunki, jakie do tej pory musiała spełniać osoba zainteresowana otwarciem sklepu w ramach sieci Carrefour Express, to posiadanie lokalu o powierzchni od 100 do 500 mkw. z dogodnym dojazdem, w sąsiedztwie osiedli mieszkaniowych.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4233

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA