REKLAMA
REKLAMA

Nowy koncept bistro w Tesco notuje wzrost sprzedaży o kilkaset procent

Autor: portalspozywczy.pl 23 marca 2012 09:29

Wprowadzony w hipermarketach Tesco Extra nowy koncept bistro, który zastąpił stoiska grill notuje wzrosty sprzedaży nawet o kilkaset procent w porównaniu z poprzednim konceptem.

REKLAMA

Jak zapewnił w czasie konferencji Poland CEE & Retail Summit, że Tesco jest zadowolony z efektów wprowadzonych zmian w dziale gastronomicznym i będzie rozwijać nadal rozwijać i udoskonalać.
- Widzimy, że nasi klienci oczekują tego typu oferty, chcą szybko i wygodnie zjeść na miejscu, a nie szukać restauracji poza sklepem - wyjaśnia Ryszard Tomaszewski.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA