Nowy koncept Chaty Polskiej zwiększa obroty placówki z mkw.

Autor: dlahandlu.pl 24 czerwca 2010 09:24

Nowy koncept Chaty Polskiej zwiększa obroty placówki z mkw.

Sieć franczyzowa Chata Polska testuje w wybranych placówkach nowy koncept sklepów. Do końca roku 2010 w nowej formule ma funkcjonować ok. 30 sklepów. Testowany koncept detaliczny powstał przy współpracy specjalistów Chaty Polskiej oraz biura projektowego, realizującego projekty shop konceptów w całej Europie.

Otwarcie pierwszego sklepu wg nowej koncepcji we wrześniu 2009 r. zakończyło długi oraz wieloetapowy proces prac studyjnych oraz wdrożeniowych.
Efektem wdrożenia konceptu jest min. nowa, bardziej ergonomiczna aranżacja sali sprzedaży, nowoczesne wyposażenie sklepu ale nawiązujące do motywów staropolskich, nowy system identyfikacji wizualnej w tym nawiązujące do pierwotnego logo Chaty Polskiej, optymalizacja asortymentu oraz nowe standardy jakości obsługi klienta. Celem biznesowym konceptu jest natomiast budowa lojalności obecnych klientów wobec sklepów sieci, pozyskanie nowych klientów oraz optymalne wykorzystanie powierzchni sprzedaży, co ma bezpośrednio wpłynąć na obrót z metra kwadratowego. Obecnie w nowym koncepcie funkcjonuje 7 sklepów zlokalizowanych w Poznaniu i okolicach, każdy z nich zanotował dwucyfrowy wzrost sprzedaży.
- Nasz nowy koncept został przebadany w pierwszym sklepie testowym w Poznaniu pod koniec 2009 r. przez profesjonalną firmę badawczą Pentor. Badanie pozytywnie oceniło nie tylko jego założenia ale przede wszystkim realizację. Dowodem na to są znaczne wzrosty obrotów w testowanych sklepach oraz zadowoleni klienci - mówi Beata Orcholska, Dyrektor Generalny Chaty Polskiej. - Jesteśmy przekonani, że unikalny charakter sklepów jaki wynika z wdrożenia nowego konceptu, gwarantuje konkurencyjność na rynku oraz atrakcyjność dla konsumenta w perspektywie kilkunastu lat.
Przedstawiciele Chaty Polskiej podkreślają, że wdrożenie nowego konceptu nie jest jednorazowym wydarzeniem dotyczącym nowej aranżacji wnętrz czy nowych standardów ekspozycji produktu i obsługi klienta. Wg nich to przede wszystkim jasno określony kierunek rozwoju sieci oraz zbiór procedur, które w zależności od potrzeb rynku i oczekiwań konsumentów będą z czasem implementowane, gwarantując wyróżnienie w ofercie rynkowej.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane