REKLAMA
REKLAMA

Nowy koncept Lidla

Autor: Planet Retail 20 sierpnia 2014 14:16

Lidl jeszcze w tym miesiącu zamierza otworzyć dyskont z produktami nieżywnościowymi. Sklep będzie działał pod szyldem „Now or Never" - informuje Planet Retail.

REKLAMA
Dyskont ruszy 30 sierpnia w holenderskim mieście Terneuzen. W jego ofercie znajdą się pozostałości z asortymentu non-food, jaki Lidl oferuje w swoich sklepach.

Lidl posiada już doświadczenie w tego rodzaju działalności. Podobny koncept, pod szyldem Mega Cent sieć otworzyła już w Niemczech i w Irlandii. Niestety, w ciągu ostatnich lat zamknięte zostały niemal wszystkie tego typu sklepy, prócz jednego. Również konkurent Lidla - Aldi - zdecydował się nie kontynuować rozwoju swoich sklepów non-food w Niemczech.

Obie sieci podjęły próby rozwiązania problemu niesprzedanego asortymentu, jednak bez spodziewanych rezultatów. Być może, Holandia okaże się bardziej właściwym rynkiem dla rozwoju takiego konceptu dyskontu - czytamy w Planet Retail.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12518

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA