Nowy koncept salonów Empik (galeria)

PropertyDesign.pl 6 lipca 2016 12:51

Nowy koncept salonów Empik (galeria) Fot. mat.pras.

Nowy koncept salonów Empik powstał na podstawie badań rodzimego rynku oraz doświadczenia światowych gigantów, a także w oparciu o blisko 70-letnią tradycję firmy. Pilotażowy projekt powstał w Katowicach (galeria Trzy Stawy), a już jesienią w Warszawie odbędzie się premierowe otwarcie w Galerii Mokotów.

Empik wdraża pionierskie rozwiązania, które powstały w odpowiedzi na oczekiwania klientów. Do najważniejszych należy interaktywne urządzenie multimedialne, które funkcjonuje jako personalny doradca każdego klienta. Ten wirtualny księgarz kompleksowo wyszukuje produkty, a następnie wyświetla mapę ze wskazówkami, jak do nich trafić. Jeśli danej pozycji nie ma akurat na półce – pokazuje salony, w których jest dostępna, a także umożliwia złożenie zamówienia z bezpłatną dostawą do salonu. To rozwiązanie dla tych, którzy wiedzą, czego szukają. A co z tymi, którzy chcieliby kupić prezent i nie mają pomysłu, szukają porady i inspiracji? Dla nich również stworzono unikalne rozwiązanie. Na pulpicie określamy kogo obdarowujemy, jego zainteresowania, a nawet wybieramy ulubione marki osoby, której chcemy coś kupić i otrzymujemy pomysły w różnych przedziałach cenowych.

Przy pracy nad aranżacją współpracowano z londyńską agencją 20.20. Firma ta jest znana z rozwiązań dla marek: Hobbycraft, Prenatal, Strauss Innovation czy szwajcarskiej sieci księgarń P&B. 20.20 jest także autorem wykorzystujących najnowocześniejsze technologie projektów dla sieci sprzedaży Nissan czy biur podróży Thomson, tworzyło także nową identyfikację wizualną marki i projekt siedziby klubu Arsenal FC.

Empik żyje tym, co się aktualnie dzieje w kulturze, dlatego serce salonu będzie bić w rytmie trendów, premier i gorących tytułów. Na dużych ekranach w centrum sklepu będą prezentowane aktualności: najważniejsze i najciekawsze propozycje, na które warto zwrócić uwagę. Podobną funkcję pełnić będzie także interaktywna witryna, widoczna z daleka w centrum handlowym, wciągająca w rozmowę z wirtualnym doradcą i inspirująca klienta do wizyty w salonie.

Badania przeprowadzone przez Empik wykazały, że aż 60 proc. osób odwiedza salony sieci dla przyjemności, szukając w sklepach Empik pomysłów na ciekawe spędzenie wolnego czasu, czy przemyślanych propozycji z bogatej oferty świata kultury i rozrywki. Dlatego nowy koncept Empik mówi do klienta językiem inspiracji i dobrych pomysłów. Wizyta w Empiku ma być podróżą przez fascynujące światy literatury, muzyki czy filmu, a rozwiązania wdrożone w nowym koncepcie ułatwią czerpanie radości z odkrywania kultury i rozwijania pasji klientów.

  • aaaaaaaaaaaa 2016-07-06 13:08:01

    Nic wam nie pomoże, żaden wirtualny księgarz szanowni włodarze empiku.

    Zainwestujcie ale w ludzi - ich warunki pracy, dajcie im umowy pracę i zatrudnijcie więcej osób co wam jakoś ciężko pojąć.

    Żadne ekrany nie pomogą jeśli na kasie jest jedna osoba, a druga się błąka z kilogramami książek i innych cudownych dodatków i tyle z obsługi

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane