Nowy koncept sklepów Bricomarche

Autor: www.dlahandlu.pl 14 października 2011 14:36

Sieć supermarketów Bricomarché zamierza rozwinąć nowy koncept, dzięki któremu zwiększy się komfort zakupów dla klientów. W ramach projektu zwiększy się średnia powierzchnia supermarketów do 2.000 mkw. oraz zostaną rozwinięte części zewnętrzne przeznaczone na ekspozycje asortymentu ogrodowego oraz materiałów budowlanych.

Wraz z wprowadzeniem zmian w koncepcie Bricomarché zwiększy się w liczba sprzedawanego asortymentu do 22.000 produktów. Dodatkowo w odpowiedzi na oczekiwania klientów zostaną zdecydowanie powiększone działy artykułów dekoracyjnych oraz asortymentu związanego z ogrodem.

Zgodnie ze strategią Grupy, sklepy Bricomarché tworzone są w małych i średnich miejscowościach, gdzie większość osób mieszka w domach z ogrodem i chętnie inwestuje w zakup roślin oraz sprzętu ogrodniczego.

Bricomarché to sieć 78 supermarketów typu „dom i ogród", oferująca artykuły do majsterkowania, materiały budowlane, artykuły dekoracyjne oraz asortyment związany z ogrodem. W ofercie supermarketu znajdują się także dodatkowe usługi, jak oprawa obrazów, pomoc w transporcie zakupionych towarów czy też cięcie drewna oraz możliwość skorzystania ze specjalnej karty kredytowej.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane