Nowy koncept supermarketu Carrefour powstanie w CH Wroclavia

Autor: dlahandlu.pl 18 kwietnia 2016 11:27

Nowy koncept supermarketu Carrefour powstanie w CH Wroclavia Supermarket we Wrocławiu będzie jednym z najnowocześniejszych w Polsce, Fot. Carrefour Polska

Carrefour podpisał umowę najmu sklepu w nowo powstającym Centrum Handlowym Wroclavia. Na powierzchni sprzedaży około 1 500 mkw., sieć zaprezentuje lokalnym klientom szereg najnowocześniejszych w Polsce rozwiązań i konceptów handlowych wdrażanych w formacie supermarketów.

Umowa najmu została podpisana przez Carrefour Polska i firmę Unibail-Rodamco. Zgodnie z jej założeniami supermarket sieci Carrefour zostanie zlokalizowany na parterze galerii handlowej. Sala sprzedaży nowego sklepu wyniesie około 1 500 mkw., a całkowita powierzchnia najmu - ponad 2 000 mkw. Otwarcie centrum handlowego i nowego sklepu z logiem Market, planowane jest na IV kwartał 2017 roku.

Supermarket Carrefour będzie jednym z najnowocześniejszych konceptów sklepów Carrefour w Polsce, łączącym międzynarodowe doświadczenie sieci, z oczekiwaniami mieszkańców Wrocławia. Nowe rozwiązania dotyczyły będą zarówno oferty handlowej, jak również wygody i przyjemności z dokonywanych zakupów, digitalizacji, usług dodatkowych czy obsługi klienta.

W 2016 roku Carrefour zamierza utrzymać założone tempo otwarć nowych placówek. Na przestrzeni 12 miesięcy sieć otworzy w Polsce łącznie 2 nowe hipermarkety, 10 supermarketów oraz ponad 100 sklepów w formacie convenience.

Wroclavia to kompleks handlowo-biurowy, powstający w samym sercu Wrocławia, przy ulicy Suchej. Budynek zostanie zintegrowany z nowoczesnym dworcem autobusowym i usytuowany w bezpośrednim sąsiedztwie dworca kolejowego.

Na powierzchni 71 000 m.kw., na odwiedzających gości czekać będzie najlepsza oferta handlowa w mieście. Ponad 200 sklepów, a wśród nich popularne, krajowe i międzynarodowe marki. Ponadto, Wroclavia ofertować będzie 20 różnorodnych restauracji oraz dwudziestosalowe kino.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw pod marką własną.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane