REKLAMA
REKLAMA

Nowy Łowicz - zmiana identyfikacji wizualnej marki

Autor: pr 6 czerwca 2013 11:15

Nowy Łowicz - zmiana identyfikacji wizualnej marki

Marka Łowicz (Agros-Nova) rozpoczyna rewolucję wizerunkową. Nowa identyfikacja wizualna ma podkreślić wysoką jakość i smak produktów. Firma zapewnia jednak, że ceny nie zostaną przez to podniesione.

REKLAMA
Zmiany mają podkreślać i mocniej akcentować wysoką jakość i smak produktów Łowicz, które są efektem użycia najlepszych składników i to właśnie składniki są w nowej identyfikacji wizualnej najbardziej zaakcentowane.

Nowe etykiety są konsekwencją zmiany strategii marki, a ich celem jest nie tylko podkreślenie wyjątkowej jakości produktów Łowicz, lecz także zwiększenie zauważalności na półce. Gwarantują to charakterystyczne kolory: biały kolor nowej szaty graficznej etykiet (tło), kontrastujący czarny kolor wieczka oraz wyraźnie zaznaczone smaki produktów.

 

Najlepszym podsumowaniem tej strategii jest nowe hasło marki: „Łowicz. Samo najlepsze.", a przykładem jej realizacji są nowe wdrożenia Łowicz: syropy Zdrowie z Natury, dżemy 100% z owoców czy sosy włoskie. Identyczne rozwiązania graficzne zastosowane zostaną na pozostałych produktach marki.

Produkty w nowych etykietach będą pojawiały się na rynku od czerwca, a cały proces wymiany potrwa kilka miesięcy.

Łowicz w swojej historii przechodził już podobne zmiany, np. w 2006 roku wdrożono nowy logotyp marki, całkowicie odświeżono kategorię sosów i wdrożono dania gotowe Łowicz. Wprowadzone wówczas zmiany były motorem napędzającym nie tylko wzrost marki, lecz także całych kategorii.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA
REKLAMA