Nowy Okocim Radler Cola z limonką z kampanią telewizyjną

Autor: pr 22 maja 2015 12:29

Nowy Okocim Radler Cola z limonką z kampanią telewizyjną fot. materiały prasowe

W maju, w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany jest 15-sekundowy spot reklamowy nowego smaku - Okocim Radler Cola z limonką.

W spocie podkreślone zostały orzeźwiające właściwości produktu. Miejscem akcji jest pustynia, która pod wpływem zderzenia piwa Okocim i coli z limonką, pokrywa się lodem. Spot informuje także, że nowy Radler marki Okocim został wybrany przez konsumentów w teście smaku miksów piwa z  colą o zawartości alkoholu do 3% wśród konsumentów Radlerów.

Koncepcję spotu przygotowała agencja BRASIL, produkcją zajął się dom produkcyjny MOJO, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,37

  • Min

    2,25

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane