REKLAMA
REKLAMA

Nowy Okocim Radler Cola z limonką z kampanią telewizyjną

Autor: pr 22 maja 2015 12:29

Nowy Okocim Radler Cola z limonką z kampanią telewizyjną fot. materiały prasowe

W maju, w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany jest 15-sekundowy spot reklamowy nowego smaku - Okocim Radler Cola z limonką.

REKLAMA

W spocie podkreślone zostały orzeźwiające właściwości produktu. Miejscem akcji jest pustynia, która pod wpływem zderzenia piwa Okocim i coli z limonką, pokrywa się lodem. Spot informuje także, że nowy Radler marki Okocim został wybrany przez konsumentów w teście smaku miksów piwa z  colą o zawartości alkoholu do 3% wśród konsumentów Radlerów.

Koncepcję spotu przygotowała agencja BRASIL, produkcją zajął się dom produkcyjny MOJO, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA