Nowy prezes Carrefoura musi poprawić pozycję sieci w Polsce i Turcji

Autor: just-food.com 2 lutego 2012 12:09

Clive Black, analityk Shore Capital ocenia, że kluczem do sukcesu nowego prezesa sieci Carrefour Georgesa Plassata będzie przywrócenie firmie stabilności. Zdaniem eksperta, w zarządzie francuskiego detalisty zbyt długo brakowało zmian.

 Priorytetem Plassat ma być odświeżenie oferty hipermarketów wchodzących w skład francuskiej sieci. Clive Black zwraca uwagę, że nowy prezes Carrefour będzie też musiał poradzić sobie z osłabieniem pozycji sieci na niektórych rynkach, zwłaszcza w Polsce, Turcji i w niektórych krajach Azji Południowo-Wschodniej.

Obserwatorzy rynku z aprobatą patrzą na powołanie Georgesa Plassata w miejsce Larsa Olofssona. - Georges Plassat wnosi do firmy duże doświadczenie w dziedzinie funkcjonowania rynku handlu detalicznego, ale także wielką wiedzę na temat Carrefour - uważa Neil Saunders, analityk Conlumino.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane