REKLAMA
REKLAMA

Nowy program lojalnościowy marki Tyskie

Autor: pr/dlahandlu.pl 5 listopada 2013 11:48

QR kody, smartfony i e-sklep to narzędzia wykorzystane w najnowszym programie lojalnościowym wdrożonym przez firmę DATA SOLUTIONS dla marki Tyskie.

REKLAMA
Na konsumentów czekają setki tysięcy Paszportów Księstwa Piwnego, które umożliwią m.in. wymianę zdobytych za zakupy punktów na produkty w sklepie internetowym. Akcja swym zasięgiem obejmie kilka tysięcy punktów gastronomicznych i sklepów detalicznych w Polsce.

Konsument, który zdobędzie Paszport Księstwa Piwnego i zarejestruje się na stronie www.ksiestwopiwne.pl otrzymuje dostęp do sklepu z gadżetami, benefitów i promocji w wybranych miejscach, oraz konkursów organizowanych przez markę Tyskie. Punkty otrzymane za zakup piwa marki Tyskie zapisywane są na indywidualnych kartach użytkownika za pomocą QR kodu skanowanego smartfonem przez sprzedawcę. Paszporty można zdobyć za pośrednictwem prasy lokalnej lub w wybranych punktach sprzedaży.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13902

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA