REKLAMA
REKLAMA

Nowy projekt Makro - Optymalizacja Ultra Fresh

Autor: www.dlahandlu.pl 27 kwietnia 2015 17:03

Nowy projekt Makro - Optymalizacja Ultra Fresh fot. Makro

Makro Cash & Carry rozpoczęło projekt Optymalizacji Ultra Fresh obejmujący stoiska mięso, ryby oraz warzywa i owoce. Jego celem jest rozwój, ustandaryzowanie i wypracowanie najlepszych rozwiązań w zarządzaniu tymi grupami asortymentu.

REKLAMA

Asortyment ultra świeży to kluczowe kategorie dla klientów sieci Makro. To również jeden z głównych obszarów, na których koncentrują się działania firmy. Rozpoczęty w lutym br. projekt Optymalizacji Ultra Fresh ma na celu ustandaryzowanie i rozwój wszystkich aspektów zarządzania asortymentem ultra świeżym, od pracy z klientem, prezentacji produktów, poprzez podnoszenie kompetencji pracowników, po optymalizację procesów, takich jak zamawianie czy zarządzanie zapasami.

- Jest to projekt międzynarodowy, który został wdrożony już w 10 krajach Grupy m.in. Hiszpanii, Chorwacji, Holandii czy Chinach. Polska jest jedenastym krajem. Projekt UFO rozpoczął się 1 lutego br. w hali pilotażowej przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie, gdzie możemy obserwować jego pierwsze efekty. Faza startowa trwała 2 tygodnie i wiązała się z diagnozą przeprowadzoną zarówno wewnątrz hali, jak i jej otoczeniu. Analiza pozwoliła wskazać obszary, którymi już teraz możemy się pochwalić oraz zarekomendować działania przynoszące krótko- i długoterminowe korzyści. Rekomendacje zostaną wdrożone we wszystkich halach do końca lutego 2016 r. – mówi Beata Polit, kierownik projektu.

W ramach projektu Optymalizacji Ultra Fresh dokonane zostały zmiany na trzech kluczowych departamentach związanych ze sprzedażą artykułów Ultra Fresh.

1. Stoisko Warzywa i Owoce.
- Na Stoisku Warzywa i Owoce zmieniliśmy layout, obniżyliśmy wysokość regałów w środkowej części departamentu, dzięki czemu robienie zakupów jest łatwiejsze. Ponadto rozszerzyliśmy ofertę popularnych obecnie produktów bio – mówi Grzegorz Pietrykowski, dyrektor hali w Warszawie.

2. Stoisko Ryby
- Stawiamy na rybę świeżą, ponieważ zauważamy zainteresowanie tym asortymentem, szczególnie na rynku HoReCa. Zwiększyliśmy ofertę owoców morza. Ich sprzedaż dynamicznie wzrasta. Kładziemy również nacisk na informowanie klientów o tym, że nasze ryby posiadają certyfikat i są to bezpieczne produkty. Ponadto na tym Stoisku przeprowadzamy wiele degustacji, dzięki którym możemy zapoznać klientów z rybami, które mamy w ofercie oraz przekonać ich, że warto poszukiwać nowych smaków i gatunków ryb – dodaje Pietrykowski.

3. Stoisko Mięso
- Kolejnym departamentem, na którym dokonaliśmy wielu zmian jest Stoisko Mięso. Między innymi zmieniliśmy lokalizację pomieszczenia kierownika Stoiska, dzięki czemu ma lepszy kontakt z klientami i może obserwować, co dzieje się na sali sprzedaży. Wprowadziliśmy nowe grafiki, które ułatwiają nawigację, zmieniliśmy także kolor ścian i oświetlenie. Dzięki temu pomieszczenie wydaje się większe i bardziej przestrzenne. Obserwujemy stale rosnący trend zainteresowania klientów naszą wołowiną. Dlatego też zmieniliśmy jej ekspozycję. Obecnie jest ona bardziej czytelna i atrakcyjna. Jestem przekonany, że po tych zmianach klientom łatwiej się dokonuje zakupów w naszej hali – podsumowuje Pietrykowski.

  • Ziemianin 2015-04-27 17:59:32

    UFO - to trzeba zobaczyć!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA