PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Nowy przekaz promocyjny marki Muller Mix

Autor: wirtiualnemedia.pl 16 maja 2011 09:46

Ruszyła kampania reklamowa jogurtów Müller Mix, w której Grzegorz Halama wciela się w rolę Pana Józka - specyficznego hodowcy drobiu, którą odgrywa on od lat w swoich programach kabaretowych.

Reklama w żartobliwy sposób pokazuje, że Müller Mix zawiera kawałki owoców, które można w dowolny sposób mieszać z samym jogurtem. Taki przekaz ma jednocześnie ocieplić wizerunek tej marki oraz nadać jej bardziej lokalny charakter.

Nowy spot to pierwsza reklama w ramach serii, która ma tworzyć nową platformę marketingową produktów Müller. Poprzednio były one reklamowane w kampaniach pod hasłem „Smak płynie z mleka" opartych na wizerunku animowanej krówki.

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona od 10 maja, obejmując telewizję oraz internet.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9931

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane