REKLAMA
REKLAMA

Nowy spot Nestea inauguruje wielomiesięczną kampanię

dlahandlu.pl 20 maja 2015 09:42

18 maja br. rozpoczęła się emisja nowego spotu reklamowego marki NESTEA. Tym samym została zainaugurowana kampania „Weź łyk wolności”, w której NESTEA zwraca uwagę na znaczenie przerw w ciągu dnia. Kampanii towarzyszyć będzie utwór „Fresh Idea” przygotowany specjalnie dla marki przez słynny europejski duet Nico&Vinz.

REKLAMA

Od 18 maja emitowany jest najnowszy spot reklamowy marki. Wyświetlany jest w największych stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych. Kampania planowana jest do połowy września i dotrze do prawie 30 mln Polaków. Spot emitowany będzie również w serwisach web wideo, m.in. YouTube.

W najnowszej kampanii „Weź łyk wolności” NESTEA zachęca do tego by zatrzymać się na chwilę, złapać oddech, spojrzeć na codzienne sprawy z perspektywy. W takich chwilach wolności można przypomnieć sobie, że życie jest wspaniałe, nabrać sił do dalszego działania i uwolnić swój umysł.

Emisji spotu towarzyszyć będzie również kampania displayowa w Internecie. Nie zabraknie także silnego wsparcia PR, które obejmie działania w mediach i blogosferze.

Kampanii „Weź łyk wolności” towarzyszyć będzie oficjalny hymn marki przygotowany przez słynny europejski duet Nico & Vinz. Utwór „Fresh Idea” powstał z inspiracji przesłaniem „Smak wolności”. Muzyka przygotowana przez Nico&Vinz będzie wykorzystywana m.in. najnowszym spocie reklamowym.

Przygotowaniem planu i zakupem mediów zajął się MediaCom. Wsparcie digital i social media koordynuje agencja Next. Kreację materiałów przygotował McCann. Za działania PR odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA