REKLAMA
REKLAMA

Nowy szef marketingu Inter IKEA Center Group

Property News 27 maja 2014 09:46

Aleksandra Piórkowska-Wiener objęła stanowisko marketing managera w trzech warszawskich obiektach należących do Inter IKEA Centre Group Poland. Nowa manager jest odpowiedzialna za działania marketingowe w parku handlowym Janki oraz Targówek, a także w centrum wyposażenia wnętrz Domoteka.

REKLAMA

Do jej obowiązków należy współtworzenie i nadzorowanie polityki marketingowej powierzonych marek, organizacja eventów oraz współpraca i koordynacja działań agencji zewnętrznych. Aleksandra Piórkowska-Wiener zajmuje się również planowaniem i kontrolą budżetu marketingowego, monitorowaniem oraz analizą danych rynkowych i działań konkurencji, a także przygotowywaniem raportów marketingowych. Na stanowisku tymczasowo zastępuje Elżbietę Ratajczyk.

Aleksandra Piórkowska-Wiener posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zakresie zarządzania, które zdobyła pracując w międzynarodowym koncernie z branży FMCG, prywatnych polskich przedsiębiorstwach oraz agencjach reklamowych. Specjalizuje się między innymi w planowaniu oraz wdrażaniu strategii marketingowych, opracowywaniu koncepcji reklamowych i kreacji, a także organizacji działań direct marketing.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA