Nowy wariant orzeszków Felix wsparty kampanią

Autor: wirtualnemedia.pl 20 kwietnia 2015 09:59

Nowy wariant orzeszków Felix wsparty kampanią Fot. Intersnack Poland

Ruszyła kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowego wariantu orzeszków Felix (produkowanych przez Intersnack Poland) - z pieca - podają wirtualnemedia.pl.

W reklamach występuje charakterystyczna dla marki animowana wiewiórka. Tym razem ma pretensje, że orzeszki Felix z pieca pojawiły się dopiero teraz. Wcześniej orzeszki tłuściły łapki, przez co wiewiórki nieraz spadały z drzew.

Kampania podkreśla też, że orzeszki Felix w wersji z pieca i z solą są bardziej chrupiące. Podsumowuje to hasło główne marki: „Spróbuj się oprzeć”.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, internecie oraz na outdoorze.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane