REKLAMA
REKLAMA

Nowy wizerunek dżemów Fruta wsparty loterią

Autor: dlahandlu.pl 8 lutego 2012 10:33

Nowy wizerunek dżemów Fruta wsparty loterią

STOVIT Group zmienia wizerunek dżemów marki FRUTA. Liftingowi poddana została etykieta oraz wieczko słoików, które kolorystyką i wizerunkiem soczystych owoców przykuwają uwagę. Jasna i lekka zieleń na naklejkach i wieczkach oraz proekologiczne logo „Green Way" to kolejne zmiany.

REKLAMA

Promowanie nowego wizerunku marki odbędzie się poprzez: specjalne oznakowane opakowania promocyjne, reklamę w prasie branżowej, reklamę na portalach konsumenckich oraz działania PR. Zaplanowana została także promocja konsumencka - loteria z atrakcyjnymi nagrodami, która wspierana będzie działaniami na portalu społecznościowym Facebook.

Sprzedaż promocyjnych opakowań trwa od 14 stycznia do 14 kwietnia 2012, a rejestracja zgłoszeń w promocji konsumenckiej „Przebojowa promocja marki FRUTA" prowadzona będzie od 15 lutego do 14 kwietnia 2012. Na wieczkach promocyjnych opakowań dżemów FRUTA konsumenci odnajdą naklejki z kodami promocyjnymi, które należy zarejestrować poprzez wysłanie SMS-a lub na profilu marki FRUTA na Facebooku. Producent przewidział atrakcyjne nagrody, wśród nich: nagroda główna o wartości 20 000 złotych - wyjazd na wybrany koncert w Europie oraz nagrody dodatkowe - wieża HI-FI marki Yamaha, mp4 marki Philips, słuchawki Sennheiser. Nagrody związane są z muzycznym, przebojowym charakterem promocji.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13452

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA