Nowy wizerunek napojów Jupik

Autor: wirtualnemedia.pl 13 kwietnia 2011 15:33

Nowy wizerunek napojów Jupik

Identyfikacja wizualna napojów Jupik (Hoop Polska) została gruntownie zmodyfikowana. Pojawił się też nowy bohater tej marki - Melania.

W wizerunku marki pojawiły się postaci w 3D. Zmodyfikowano też logotyp marki, który oprócz efektu 3D zyskał bardziej energetyczne kolory. Jednocześnie pojawiła się piąta postać symbolizująca tę markę - Melania. Portfolio brandu obejmuje obecnie osiem różnych wariantów produktów.

Zmiany wizerunku Jupika zostaną wsparte kampanią reklamową, która rozpocznie się 2 maja i potrwa do 26 czerwca. Akcja pod hasłem "Poznaj świat Majów" przeniesie małych odbiorców w świat przygód i nauki związanych z kulturą tych ludów. Działania będą prowadzone w telewizji, internecie, kinach i w formie plakatów w szkołach.

Reklamom będzie towarzyszyć promocja polegająca na zbieraniu i rejestrowaniu w serwisie jupik.com kodów z butelek Jupika. W ten sposób będzie można wygrać m.in. jeden z ośmiu czteroosobowych wyjazdów do parku rozrywki w Niemczech.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane