REKLAMA
REKLAMA

O 13,5 proc. wzrosła w ostatnim roku sprzedaż w super- i hipermarketach

Autor: RMF FM 8 września 2012 17:48

W czasach kryzysu, kiedy liczy się każdy grosz, to najczęściej wybierane przez nas miejsce na zakupy. Szefowie sieci handlowych muszą jednak walczyć o klientów na wszelkie sposoby, bo ceny we wszystkich wielkich sklepach są już bardzo niskie.

REKLAMA

Polem rywalizacji są przede wszystkim dodatkowe usługi lub promocje. I tak na przykład Biedronka - po Tesco, Auchan i Leclercu - zamierza otworzyć sklep internetowy, by klienci nie musieli tracić czasu ani siły na zakupy.
To zresztą także forma oszczędności. Konkurencyjny Carrefour celuje natomiast w starszych klientów, oferując rabaty osobom powyżej 60. roku życia. Jeszcze dalej idzie Lidl, który od poniedziałku zamierza wprowadzić 10 procent rabatu na wszystkie towary i w ten sposób spróbuje pokonać konkurencję.
Walka jest agresywna, ale handlowcy mają się o co bić. W zeszłym roku w super- i hipermarketach kupiliśmy połowę jedzenia i większość chemii.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13452

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA