PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Obecne trendy w handlu służą rozwojowi Ruchu

Autor: dlahandlu.pl 16 marca 2015 10:51

Obecne trendy w handlu służą rozwojowi Ruchu

Na temat trendów na rynku e-commerce, zmiany kiosków Ruchu w minicentra usług oraz obsługi logistycznej e-sklepów rozmawiamy z Dariuszem Stolarczykiem, wiceprezesem zarządu Ruch SA.

REKLAMA

Wydaje się, że wszystkie trendy, które zmieniają w szybkim tempie obraz polskiego handlu, służą Ruchowi?

Może się wydawać, że to przypadek, ale w rzeczywistości to wynik naszej ciężkiej pracy i strategii, którą przyjęliśmy, jeśli chodzi o rozwój Ruchu. Przez ostatnie 4 lata przeszliśmy transformację z przedsiębiorstwa państwowego w nowoczesną, dynamiczną firmę z 2,2 tys.
własnych sklepów, 20 tys. punktów do których codziennie dostarczamy prasę, centrami logistycznymi w całej Polsce i nowoczesnym systemem informatycznym, który spina to wszystko. Co bardzo ważne - marka Ruch, która istnieje na rynku od 96 lat cały czas budzi zaufanie Polaków. Aktywnie walczymy o pozycję, zdając sobie doskonale sprawę, jakie trendy będą kluczowe dla rozwoju całego rynku i naszego biznesu. Dlatego widzimy potencjał dla Ruchu w nowej formule, w której filarami rozwoju będzie logistyka dla branży e-commerce, dystrybucja prasy, oraz rozwój oferty detalicznej w kioskach, a także dochodzenie do perfekcji w oferowaniu usług w kioskach Ruchu.

W jaki sposób chcecie Państwo rozwijać logistykę dla e-sklepów?

Naszym wyróżnikiem jest usługa magazynowa, którą oferujemy sektorowi e-commerce i która w połączeniu z „Paczką Ruchu" stanowi o komplementarności i unikatowości naszej oferty. Swojej dużej szansy upatrujemy w obsłudze międzynarodowych sklepów, proponujących towary polskim klientom. Głównie celujemy w sklepy odzieżowe. Dla nich świadczymy międzynarodowe usługi kurierskie, polegające na odbiorze paczek z kraju pochodzenia e-sklepu, magazynowanie w naszych magazynach w Polsce, obsługę zwrotów z weryfikacją jakościową, czy towar zgadza się z opisem i daniem sygnału do centrali, że można przelać klientowi pieniądze za zwrócony produkt.
Prowadzimy także grupowanie zwrotów do wysyłki, ale także utylizację produktu, o ile zwrot towary byłby bardziej kosztowny, niż jego zniszczenie.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16386

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1120696

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA