REKLAMA
REKLAMA

Obiekty handlowe muszą nieustannie ewoluować

Property News 11 lutego 2016 10:07

Sukces galerii handlowej to nie tylko wskaźnik komercjalizacji. - By skutecznie konkurować o serca konsumentów, obiekty handlowe muszą nieustannie ewoluować - mówi w rozmowie o modernizacji Galerii Turzyn z Propertynews.pl Karol Bartos, Executive Director Portfolio & Asset Management Tristan Capital Partners.

REKLAMA

- By skutecznie konkurować o serca konsumentów, obiekty handlowe muszą nieustannie ewoluować. Galeria handlowa Turzyn została otwarta w 2001 roku i między innymi z tego powodu wymagała odświeżenia. Remont był również podyktowany biznesowymi uwarunkowaniami związanymi z trwającą rekomercjalizacją obiektu. Pod koniec ubiegłego roku, do grona najemców dołączyła marka H&M, która otworzyła dwupoziomowy sklep o powierzchni blisko 1,8 tys. mkw. Co więcej, w ostatnim czasie w galerii pojawiły się także restauracja KFC, lodziarnia Grycan, sklep LP Electronic oraz biuro podróży Itaka - tłumaczy Bartos.

Więcej na propertynews.pl


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12518

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA