Obiekty handlowe muszą nieustannie ewoluować

Property News 11 lutego 2016 10:07

Sukces galerii handlowej to nie tylko wskaźnik komercjalizacji. - By skutecznie konkurować o serca konsumentów, obiekty handlowe muszą nieustannie ewoluować - mówi w rozmowie o modernizacji Galerii Turzyn z Propertynews.pl Karol Bartos, Executive Director Portfolio & Asset Management Tristan Capital Partners.

- By skutecznie konkurować o serca konsumentów, obiekty handlowe muszą nieustannie ewoluować. Galeria handlowa Turzyn została otwarta w 2001 roku i między innymi z tego powodu wymagała odświeżenia. Remont był również podyktowany biznesowymi uwarunkowaniami związanymi z trwającą rekomercjalizacją obiektu. Pod koniec ubiegłego roku, do grona najemców dołączyła marka H&M, która otworzyła dwupoziomowy sklep o powierzchni blisko 1,8 tys. mkw. Co więcej, w ostatnim czasie w galerii pojawiły się także restauracja KFC, lodziarnia Grycan, sklep LP Electronic oraz biuro podróży Itaka - tłumaczy Bartos.

Więcej na propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane