PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Obniżka cen pomogła wynikom finansowym firmy Bartek

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 3 lipca 2013 13:26

Firma Bartek S.A., polski producent obuwia dziecięcego, w pierwszym półroczu tego roku zanotowała wzrost wyników sprzedażowych z działalności detalicznej. Za pierwsze półrocze 2013 sprzedaż w salonach własnych wzrosła o 9,2 proc. r/r. W czerwcu wzrost m/m wyniósł 42 proc.

Jak informuje firma, na taki wynik wpływ miała zmiana polityki cenowej oraz zintensyfikowane działania marketingowo-sprzedażowe. - W sezonie wiosennym po raz pierwszy zdecydowaliśmy się wprowadzić dodatkowe modele obuwia w tańszej ofercie cenowej. Dzięki temu pozyskaliśmy nowych klientów, dla których cena stanowiła wcześniej główną barierę zakupową. - mówi Katarzyna Nowicka, manager ds. marki firmy Bartek.
- Wiele uwagi poświęciliśmy również działaniom w samych salonach. Odpowiednia prezentacja produktów oraz aranżacja witryny, która w przystępny sposób prezentuje bogatą ofertę butów, okazały się bardzo skuteczne skutecznym działaniem. Na wyniki mają wpływ również spójne działania komunikacyjne. Prowadzimy aktywną politykę promocyjną - klienci zawsze odnajdą w naszych sklepach różne atrakcje i niespodzianki - dodaje

Plany sprzedażowe na drugie półrocze zakładają kontynuację trendu wzrostowego. Ponadto spółka planuje otwarcie około 8 nowych salonów w Polsce.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane