PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Obroty osiągane przez sieci handlowe w Polsce wzrosły w ciągu ostatniej dekady o 67 proc.

Autor: www.dlahandlu.pl 18 listopada 2015 10:42

Polska wciąż jest atrakcyjnym rynkiem dla rozwoju nowych marek handlowych. Obroty osiągane przez sieci handlowe wzrosły w ciągu ostatniej dekady o 67 proc. osiągając w 2014 roku poziom 168 mld euro i do 2020 roku wzrosną o kolejne 22 proc. - mówi Fabrice Paumelle, dyrektor działu powierzchni handlowych w BNP Paribas Real Estate Poland.

REKLAMA

- Polacy od roku 2000 co najmniej podwoili wydatki na odzież i obuwie, a siła nabywcza w Polsce wzrosła od 2005 roku o ponad 20 proc. Biorąc pod uwagę potencjał ekonomiczny oraz zmiany w zachowaniu konsumentów, którzy poszukują coraz nowszych formatów i różnorodności wśród oferty handlowej z pewnością można stwierdzić, że Polska jest gotowa na nowe marki a te wciąż zainteresowane są ekspansją nad Wisłą. Doskonałym tego przykładem może być sieć Forever 21, która zapowiedziała otwarcie pierwszych sklepów w Polsce w przeciągu dwóch lat - dodał Fabrice Paumelle.

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez BNP Paribas Real Estate oraz Polską Radę Centrów Handlowych wśród potencjalnych marek, których brakuje w Polsce, a które są szczególnie przez Polaków pożądane są między innymi Primark, Abercrombie & Fitch, Banana Republic, Monki, czy Urban Outfitters.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 15852

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA