REKLAMA
REKLAMA

Obroty sieci handlowych na Ukrainie zmalały o 21 proc. Najefektywniejszy jest ATB-Market

Autor: portal promocji eksportu za „Forbes” 20 stycznia 2016 11:25

Według danych Państwowej Służby Statystycznej Ukrainy w okresie styczeń – listopad 2015 r. obroty placówek handlu detalicznego zmalały w porównaniu z analogicznym okresem 2014 r. o 21,4% do 918,38 mld UAH. Czasopismo „Forbes” przygotowało ranking dotyczący efektywności sprzedaży sieci detalicznych w Ukrainie.

REKLAMA

Porównanie sporządzono w oparciu o dane dotyczące poziomu dochodów sieci detalicznych uzyskanych z 1 mkw. powierzchni handlowej w I półroczu 2015 r.

Na pierwszym miejscu znajduje się sieć „ATB-Market” (63-65 tys. UAH z 1 mkw. powierzchni handlowej czyli ok 10,3 tys. zł); drugie miejsce należy do MTI (60-62 tys. UAH), a trzecie do „Ukraiński Retail” (57-59 tys. UAH).

Autorzy rankingu zaznaczają, iż w roku 2015 na ukraińskim rynku handlu detalicznego odnotowano spadek poziomu sprzedaży o 30-40% w związku z gwałtownym spadkiem popytu. Większość konsumentów przeorientowała się na tańsze towary, a także zrezygnowała z produkcji zagranicznej.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13294

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA