Odblaskowe gadżety dla dzieci w promocji konsumenckiej marki Kotlin

Autor: pr 3 września 2014 10:16

We wrześniu startuje nowa promocja konsumencka Kotlina. W ramach akcji „Bądź widoczny na drodze" do poczytnych magazynów kobiecych, o życiu gwiazd i modzie oraz ketchupów Kotlin dołączone zostaną odblaskowe paski i zawieszki dla dzieci.

W trakcie trzymiesięcznej promocji - dodatkowo wspieranej aktywnością w Internecie oraz kampanią w prasie konsumenckiej - 700 tysięcy odblasków trafi do setek tysięcy polskich dzieci. Praktyczny, odblaskowy prezent od Kotlina przyczepiony do tornistra to element szczególnie ważny jesienią - gdy szybko zapada zmrok, a pociechy wracają ze szkoły. 

Celem akcji jest również zwiększenie rozpoznawalności marki Kotlin i zwrócenie uwagi na kategorię ketchupów, również po zakończeniu sezonu grillowego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10863

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane