REKLAMA
REKLAMA

Odzieżowa marka Mon Amie rusza z franczyzą

Autor: pr/dlahandlu.pl 21 stycznia 2015 14:12

Mon Amie to nowa marka odzieżowa na rynku mody damskiej. Pierwszy sklep został uruchomiony w 2013 roku w galerii Port Łódź. Prace związane z testowaniem konceptu i wprowadzeniem marki na rynek trwały ponad rok. Teraz przyszedł czas na budowę sieci franczyzowej. Butiki Mon Amie będą powstawać w miastach liczących co najmniej 100 tys. mieszkańców.

REKLAMA

 

 

 

- Lokalizacje o największym potencjale sprzedażowym są najczęściej niedostępne dla franczyzobiorców, gdyż firmy otwierają tam salony własne. Marki Pawo i Mon Amie należą do wyjątków. Nasi franczyzobiorcy mogą prowadzić swoje sklepy w najlepszych centrach handlowych w Polsce - wyjaśnia Marek Ziółkowski, dyrektor zarządzający marek Pawo i Mon Amie.

Przystąpienie do systemu Mon Amie nie wiąże się z żadnymi opłatami. Lokal, w którym będzie działał sklep powinien mieć ok. 100 mkw. powierzchni. Całość inwestycji w salon marki Mon Amie zamyka się w kwocie ok. 300 tys. zł.

 

 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA