REKLAMA
REKLAMA

Odzieżowa sieć testuje interaktywne przymierzalnie

Autor: wirtualnemedia.pl 27 listopada 2014 10:17

Odzieżowa sieć testuje interaktywne przymierzalnie

Sieć odzieżowa Nordstrom testuje interaktywne przymierzalnie, w których lustra zostały wyposażone w ekrany dotykowe, a komunikacja pomiędzy klientem i obsługą odbywa się cyfrowo - czytamy w wirtualnemedia.pl.

REKLAMA

Nowatorskie rozwiązania technologiczne ułatwiające klientom wybór odpowiednich towarów i dokonanie ich zakupu Nordstrom wprowadził na razie w dwóch sklepach w USA działających w Seattle i San Jose.

Najważniejszym elementem wirtualnych przymierzalni testowanych przez sieć są ekrany dotykowe przypominające tradycyjne lustra. Po zeskanowaniu przez klienta upatrzonego towaru na wyświetlaczu pojawiają się dodatkowe informacje na jego temat, na przykład dostępne wersje kolorystyczne i rozmiary. Wyświetlane są też opinie, które o konkretnym produkcie pozostawili inni klienci, a także pomoc wirtualnego stylisty, który pomaga klientom między innymi w doborze odpowiednich dodatków do przymierzanych części garderoby.

Wspomniane lustra, w których wykorzystano rozwiązania opracowane przez eBay pełnią także rolę wystawy prezentującej ofertę sklepu, oraz komunikatora, za pomocą którego klient może porozumieć się cyfrowo z obsługą.

Wirtualne przymierzalnie opracowane przez eBay'a zostały wykorzystane także przez innych sprzedawców niż Nordstrom. Wprowadziła je między innymi sieć ekskluzywnych sklepów Rebbeca Minkoff.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA