Odzieżowa sieć testuje interaktywne przymierzalnie

Autor: wirtualnemedia.pl 27 listopada 2014 10:17

Odzieżowa sieć testuje interaktywne przymierzalnie

Sieć odzieżowa Nordstrom testuje interaktywne przymierzalnie, w których lustra zostały wyposażone w ekrany dotykowe, a komunikacja pomiędzy klientem i obsługą odbywa się cyfrowo - czytamy w wirtualnemedia.pl.

Nowatorskie rozwiązania technologiczne ułatwiające klientom wybór odpowiednich towarów i dokonanie ich zakupu Nordstrom wprowadził na razie w dwóch sklepach w USA działających w Seattle i San Jose.

Najważniejszym elementem wirtualnych przymierzalni testowanych przez sieć są ekrany dotykowe przypominające tradycyjne lustra. Po zeskanowaniu przez klienta upatrzonego towaru na wyświetlaczu pojawiają się dodatkowe informacje na jego temat, na przykład dostępne wersje kolorystyczne i rozmiary. Wyświetlane są też opinie, które o konkretnym produkcie pozostawili inni klienci, a także pomoc wirtualnego stylisty, który pomaga klientom między innymi w doborze odpowiednich dodatków do przymierzanych części garderoby.

Wspomniane lustra, w których wykorzystano rozwiązania opracowane przez eBay pełnią także rolę wystawy prezentującej ofertę sklepu, oraz komunikatora, za pomocą którego klient może porozumieć się cyfrowo z obsługą.

Wirtualne przymierzalnie opracowane przez eBay'a zostały wykorzystane także przez innych sprzedawców niż Nordstrom. Wprowadziła je między innymi sieć ekskluzywnych sklepów Rebbeca Minkoff.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane