PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Ofensywa marketów spożywczych trwa

Autor: Bankier.pl 5 czerwca 2017 13:36

430 nowych punktów Żabki, 100 dyskontów Biedronki, 70 Lidla, 10-15 marki Netto i 26 nowych punktów franczyzowych Carrefoura – tak zapowiadają się plany największych sieci spożywczych w Polsce na ten rok - podaje Bankier.pl.

Handel detaliczny w Polsce jest prowadzony przede wszystkim przez zagraniczne sieci handlowe. Według wyliczeń portalu dla handlu.pl, w 2016 roku przybyło 116 sklepów dyskontowych i 55 z nich należało do Jeronimo Martins. Na nadchodzący rok sieci nałożyły na siebie ambitne plany – w niektórych przypadkach jest to podwojenie liczby marketów.

Jak podakje Bankier.pl, znaczny wzrost sklepów planują sieci prowadzące marki typu convenience (nie przekraczające powierzchnią 300 mkw.). Żabka ma podnieść w br. liczbę sklepów o 430 nowych punktów. Carrefour Express - o 26 sklepów franczyzowych. Ekspansję zapowiada również niemiecka sieć Odido, która do 2018 roku chce się powiększyć o 1000 nowych punktów.

Biedronka i Lidl planują rozwój na poziomie 100 sklepów w pierwszym przypadku i 70 w drugim.

Więcej na Bankier.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9726

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane