OFZ wdraża nową strategię produktową

Autor: www.dlahandlu.pl 8 maja 2013 09:31

W kwietniu Organic Farma Zdrowia kontynuowała proces wdrażania pozyskanego know-how w postaci strategii produktowej. Podstawowe cele, jakie będą osiągnięte to: maksymalizacja oferty najlepiej rotujących produktów, zwiększenie zadowolenia klientów poprzez poprawę dostępności i ekspozycji najbardziej poszukiwanych produktów, poprawa zarządzania produktami i półką na szczeblu centralnym i w każdym sklepie oraz zmniejszenie zapasów magazynowych i strat.

Ponadto, 24-go kwietnia ruszyły 23. delikatesy sieci w CH Auchan w Piasecznie przy ulicy Puławskiej. Tego samego dnia odbyło się ZWZA, które podsumowało i zatwierdziło wyniki za 2012 rok, udzieliło absolutorium zarządowi i radzie nadzorczej.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane